Згідно із Законом України “Про захист прав споживачів” покупець може:
- Обмінювати товар належної якості.
- Повернути товар належної якості.
- Повернути чи обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
- Товар, який має чек;
- Товар в оригінальній упаковці із збереженими бирками та ярликами, який не був у вжитку;
- Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар;
- Усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за рахунок покупця.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар
- Усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
Повернення товару можливе за адресою:
Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Курчатова, 17
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на картку або грошовим переказом до відділення Нової пошти.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки у відділенні Нової пошти продавцем.